top of page

מתקיעות לתוצאות

עודכן: 12 באוג׳ 2021

לצאת מתקיעות להבנת שורש הבעיה ולעשיית השינוי 9 הטיפוסים שכל בעלת עסק צריכה להכיר כדי להגיע לתוצאות טובות להגשמה והצלחה בעזרת כלי ה״אניאגרם״

מירה שחר ואירית אוסטרובסקי

אז איפה את בסיפור הזה?


האם את: ̈ תקועה בלופ ולא מצליחה לצאת ממנו ולקדם את העסק? ̈ משקיעה ועובדת קשה, אבל לא מרוויחה מספיק? ̈ נאבקת הרבה זמן ומקבלת את אותן התוצאות? אם גם את רוצה: © להתחבר למשאבים שלך ולצאת מהתקיעות? © לפצח את החסמים ולקבל תוצאות חדשות אצלך © לפרוץ את תקרת הזכוכית שלך ולהגדיל את ההכנסות. © לממש את הפוטנציאל שלך, לחוש תחושת מסוגלות ובטחון עצמי. © להתעורר כל בוקר עם תשוקה, לשלוט בתוצאות ולהתקדם. © תקשורת בינאישית מיטיבה ומערכות יחסים איכותיות. אם כן, אז המדריך הזה הוא בדיוק בשבילך! a מודל האניאגרם נותן את המענה למכלול הבעיות והרבה מעבר להן: a הוא נותן כלים מעשיים להבנה מה מעכב אותך ומה יכול לקדם אותך. a דרך הכרת ה"טיפוס" תדעי לנהל את עצמך ואת העסק שלך. a תשפרי את התקשורת ואת מערכות היחסים שלך בעבודה ובאהבה. איבחון וזיהוי הטיפוס היא החוליה הראשונה והכוח המניע של היציאה מהלופ לשינוי.


מתוך עבודה עם מאות נשים בעלות עסקים וקריירה, שמנו לב שאחת הבעיות המטרידות ביותר היא שיש פער גדול בין התקוות והחלומות לבניית עסק מצליח לבין מה שקורה בפועל, שזו בדרך כלל חוויה של חוסר תפקוד, תסכול, מתח ועצבנות. למה זה קורה ? רובינו רצות לאין סוף קורסים מכל הסוגים, משקיעות זמן וכסף באתרים ובפרסום ממומן. נותנות את הנשמה, עובדות מסביב לשעון או להיפך- מתכנסות, פוחדות, כועסות, ומקטרות על כך שלא מגיעים אליהם לקוחות ולצערנו, התוצאות בהתאם. הלופ שאת כלואה בתוכו כולל את האמונות, הדפוסים וההרגלים שלך והן אלה שמעכבים אותך גם בניהול העסק וגם בניהול התקשורת הבינאישית שלך. ©אולי את מאוכזבת מזה שאנשים לא מבינים אותך? ©אולי יותר מדי חשוב לך מה יגידו עליך ומתנהלת מ"לא נעים לי"? ©אולי את מרגישה קנאה לקולגות ורוצה להיות כמותן? ©אולי את מתנהלת מפחד שאת לא מספיק טובה ויודעת? ©ואולי את מרגישה חוסר בטחון? מה צריך לעשות? ראשית, לקחת אחריות: עליך, על התקשורת ועל העסק ולהבין שזה תלוי קודם כל בך. מה שעזר לנו) לאירית ומירה( לעשות את השינוי הגדול הוא למידת מודל האניאגרם. קיבלנו "מפה" שעזרה לנו להכיר את המכשלות התחלנו לזהות את הדפוסים האוטומטים שלנו, למדנו להתנהל איתם ומולם, לנהל אותם והתוצאות החדשות והמפתיעות לא איחרו להגיע. מדובר ב-9 דפוסי התנהגות ותפיסות עולם של אנשים על העולם שלהם ועל איך הם בתוך העולם הזה, 9 טיפוסי אישיות עם מנגנוני חשיבה בסיסיות. שלכולנו יש את כולם, ויחד עם זאת אחד מהם יהיה ה״טיפוס״ הראשי שלנו.


בתחילה נדריך אותך: a לנסות לזהות את הטיפוס הראשי שלך. a להבין מה הצורך העיקרי שמניע אתך. a להכיר את החוזקות, היכולות והמתנות שקיבלת שיכולים לקדם אותך. a לאתר את החסמים והעכבות שתלמדי לנהל בעזרת מדריך זה. הגיע הזמן להפסיק את מרוץ השדים סביב עצמך. כאשר תזהי את המנגנון הבסיסי שלך או ״הטיפוס״ הראשי שלך, תקבלי שיקוף אמיתי. בחרנו לתת לך מספר דוגמאות מהחיים שלנו, בהם תקבלי תיאור חיצוני, של דרך החשיבה של מספר "טיפוסים" שונים, אולי תזהי מחייך ואולי לא.



מדריך מתקיעות לתוצאות
.
Download • 1.06MB

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page